در روز اول هفته نهم مسابقات لیگ آزادگان، تیم های شمس آذر قزوین، فجرسپاسی، چادرملو و مس شهربابک پیروز شدند.

امروز شاهد برگزاری 5 بازی در هفته نهم مسابقات لیگ یک بودیم.

به گزارش طرفداری، 5 بازی از هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول آزادگان امروز برگزار شد و یک بازی همچنان در جریان است. در اولین بازی بایستی شاهد نبرد امید وحدت خراسان و مس شهربابک بودیم که این مسابقه به طور عجیبی ناتمام باقی ماند. امید وحدت در این مسابقه با هشت بازیکن وارد میدان شد، اما دو بازیکن این تیم پس از حدود 10 دقیقه مصدوم شدند و زمین بازی را ترک کردند. پس از اینکه تعداد بازیکنان نماینده مشهد مقدس به عدد شش رسید، داور دستور به پایان بازی داد و نتیجه این مسابقه 3 بر صفر به سود مس شهر بابک شد.

بازی مهم این هفته اما میان تیم شمس آذر قزوین که صدرنشین مسابقات لیگ است با سایپای محمود فکری بود. شمس آذر که هفته قبل برابر مس شهربابک به تساوی رضایت داده بود، امروز نمی خواست هیچ امتیازی را از دست بدهد و در پایان موفق شد با حساب 4-0 پیروز شده تا به صدرجدول تکیه بزند. اکنون شمس آذر 20 امتیازی است و همچنان یکه تاز لیگ آزدگان به شمار می رود.

چوکا تالش و فجرسپاسی شیراز دیگر بازی مهم این هفته را برگزار کردند که در یک رقابت نزدیک در نهایت این فجر بود که موفق شد 2-1 پیروز شود و سه امتیاز مهم را در خانه حریف به جیب بزند.

تابلوی نتایج بازی های امروز به شرح زیر است:

امید وحدت 0-3 مس شهربابک

شمس آذر قزوین 4-0 سایپا

گلزنان: رحمان جعفری، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و علی اصغر اعرابی

خوشه طلایی ساوه 0-0 شهرداری همدان

چادرملو اردکان 2-0 ون پارس اصفهان

گلزنان: محمدرضا مسلمی و علی خدادادی

چوکا تالش 1-2 فجرسپاسی شیراز

گلزنان: محمد آژیر و عرفان معصومی برای فجر / سامان نورمحمدی برای چوکا

گفتنی است، نبرد استقلال ملاثانی و دریا بابل نیز دیگر بازی امروز است که برگزار می شود. با برگزاری دو مسابقه در روز چهارشنبه، پرونده هفته نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور بسته می شود. در پایین مسابقات فردا را مشاهده می کنید:

آرمان گهر - شهرداری آستارا

استقلال خوزستان - پارس جنوبی جم

جدول لیگ دسته اول تا پایان روز اول هفته نهم

تکمیل می شود...